کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

شازده کوچولو

پایان هفته پنجم

1393/4/15 11:59
نویسنده : پناه تو
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه زندگی من

آره  دیروز هفته پنجمم تموم شد و من وارد هفته ششم شدم جشناولین روز هفته پنجم  بتا نشونت داد و دومین روزم بیبی چک . تو این هفته خیلی استرس داشتم بخاطر اتفاقی که برا رحمم افتاده بود همش نگرانت بودم اون موقع که پولیپو بر میداشتن اتفاقی برات نیفتاده باشهغمناک تقریبا 3 روز لکه بینی داشتم و رحمم هم خیلی درد می کرد ولی از پنجشنبه 12 تیر دیگه بهتر شدم زیباو فقط بعضی وقتا رحمم تیر میکشه. راستی وقتی مطمئن شدم که تو اومدی پیش 2 تا دکتر دیگه رفتم تا بپرسم داروهایی که برام تجویز شده بخورم یا نه . دکتری که برام تجویز کرده بود گفت مشکلی نداره . دکتر بعدی هم گفت چون فلانی گفته پس مشکلی نیست نهایتا" چون اول حاملگی هست بچه سقط میشه و یه بچه ناقص رو دستت نمی مونهتعجب خدایا دوست داشتم با تمام وجود میزدم تو سرش واقعا بعضی آدما چقدر بیشعورندعصبانیکچل بازم دلم آروم نگرفت چون تو راهنمای دارو نوشته بود از جفت رد میشه برا همین رفتم پیش دکتر سوم که گفت به هیچ عنوان استفاده نکن چون الان موقع حساسیه و داره سیستم عصبی جنین تشکیل میشه تا 2 ماهگی صبر کن و بعد تشخیص میدیم که استفاده کنی یا نه.خندونک

خودمم اینو بیشتر قبول داشتم چون طبق تحقیقات حاصله بنده در اینترنت مشاوران هم نظر آخرو تائید کرده بودند درسخوان از روزی که فهمیدم اومدی دیگه خیلی مواظبم و سلامتی تو برام خیلی مهمه واسه همین برا تمام مسائل نظر یه پزشکو قبول ندارم و حداقل تو اینترنت یه سرچ می کنم .میدونم خیلی وسواسی شدم آخه سلامتی تو  خیلی برام مهمه.بوس

دوست دارم، محکم به جات بچسب کوچولوی من

 

پسندها (1)

نظرات (0)