کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

شازده کوچولو

شروع ماه هفت بارداری

1393/9/11 12:23
نویسنده : پناه تو
232 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل انگیز مامان...

وروجک من بالاخره وارد هفت ماهگی شدیم جشنخیلی خیلی خوشحالم و خدارو شکر میکنم. این روزا من و بابایی خیلی تو فضاییمگیج هر شب باهمدیگه درباره شما صحبت می کنیم و غرق در رویابافی می شیم. متنظرعشق من باورم نمیشه سه ماه دیگه شمارو تو بغلم می گیرم. همش به اون لحظه فکر می کنم و پر از شادی استرس و هزار جور حس های ناشناخته میشم آخه میدونی گوگولی من ، من یه مامان تازه کارم و یکم می ترسم. هزاران ترس عجیب و غریب.ترسوهمه میگن طبیعیه خوب چه میشه کرد انشاالله همه چی به لطف خدای مهربون به خوبی پیش بره.آرام

گل من عاشق این تکون خوردنا و ورجه وورجه هاتم . یه چند روزیه بابایی خیلی تو تکاپوی تدارکات اومدن شما و حساب و کتاب کردن مسائل مالیه. الهی قربونش برم که انقدر نگرانه آخه میدونی من خیلی بابایی رو دوسش دارم به نظر من اون بهترین مرد دنیاس ما باید همیشه برای بودنش خدارو شکر کنیم بزرگترین نعمت خدا به من اول بابایی و بعد شما هستی دیگه خیلی لوستون کردم هاخندونک

عشقم این روزا کمرم خیلی درش بیشتر شده از قبلم درد میکرد چون من دیسک کمر دارم ولی با بزرگ شدن شکمم  زیادتر  شده. دیگه شبا خواب عمیق ندارم و هزاربارم میرم دستشویی .شماهم با آروم شدن و دراز کشیدنم تازه اون تو مسابقه پرش و فوتبال راه میندازیخسته الهی دورت بگردم .

هر وقت میرم خونه بابایی خودم آقاجونت میگه که دارم روز شماری می کنم و دیگه طاقت ندارم. مامان مریم عزیزمم که با هر نگاهش عشق نصیب من و شما می کنه خیلی دوسش دارم.محبت  همیشه برای شما خیالم راحته حتی اگه من نباشم مادرم هست که همونجور که منو عاشقانه بزرگ کرد و درس زندگی بهم داد شمارم مثل یک گل پرورش بده و مثل یک شیر مرد تحویل اجتماع کنه. خاله محیا هم که دیگه علاقش به شما حد نداره الهی قربونش بشم هرجور میتونه ابراز علاقه می کنه حتی با اسفنج عروسک درست کرده و برا اتاق شما میاره یا پولای توجیبیشو جمع می کنه و با هزار ذوق برای شما چیزای کوچیک مثل دستمال کاغذی یا عروسک می خرهمحبت

عزیزم با اومدنت نه تنها من و بابایی رو خوشحال کردی بلکه تمام اطرافیان هم خوشحال و منتظرن.

پس صحیح و سالم به وقتش بیا تو بغلم

الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)