کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

شازده کوچولو

اولین قدم

1392/9/26 14:56
نویسنده : پناه تو
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان

دیروز اولین قدمو برای اومدن تو برداشتمنیشخند رفتم مرکز بهداشت محلمون و تشکیل پرونده دادم اونجا چند تا مامان با نی نی هاشون بودن که برا قد و وزن و واکسیناسیون اومده بودن یه خانومه هم اومده بود که باردار بود . وقتی اونارو نگاه می کردم با خودم فکر می کردم که سال دیگه منم مثل اینا با یه شکم توپی میام قهقههو همش صدای قلب تورو می شنوم و بعدش تورو برا معاینه می یارم. قند تو دلم آب می شد که یه خانم مهربون به نام خانم دارایی اومد و برام تشکیل پرونده داد و گفت باید یه سری آزمایشات بدم و فولیک اسید مصرف کنم راستی قد و وزن و فشار خون مامانی رو هم گرفت قدم 168 و وزنم 68 که گفت خیلی خوبه وای عزیزم هر روز بیشتر دلم می خاد که زودتر بیای . این عکسو که گذاشتم خیلی دوست دارم . گلم زودتر بیا که مامان خیلی منتظرتهماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)